
Zadowolenie klientów oraz szybka i bezproblemowa przeprowadzka są dla nas najważniejsze. Żeby było to możliwe musimy współpracować. :)
Poniżej przedstawiamy Państwu listę rzeczy, o których warto pamiętać aby cały proces przebiegł płynnie i bezstresowo.
Na miejscu załadunku
Pamiętaj o zarezerwowaniu miejsca postoju dla samochodu ciężarowego naszej firmy. Ważne aby było ono możliwie najbliżej miejsca wyprowadzki.
- Po przybyciu ekipy 123Przeprowadzki na miejsce nasz brygadzista omówi plan przeprowadzki i jej szczegóły. Jest to moment, w którym można przekazać swoje indywidualne uwagi dotyczące planu relokacji.
- Zabezpiecz podłogę i inne elementy narażone na uszkodzenie w miejscu wyprowadzki i w mieszkaniu, do którego się wprowadzasz. W tym celu pomocne będą kartony, gazety, czy wykładzina.
- Przygotuj pojemnik na śmieci, jeśli będzie to np. przeprowadzka z pakowaniem.
- Odczytaj liczniki i spisz dane: Woda/Gaz/Prąd.
- Ściągnij z drzwi tabliczkę z nazwiskiem.
- Zostaw po sobie porządek.
- Sporządź z właścicielem mieszkania protokół oddania mieszkania.
- Pamiętaj o kaucji zwrotnej za mieszkanie.
- Przed oddaniem kluczy sprawdź czy w mieszkaniu nie zostały jeszcze jakieś rzeczy, czy piwnica jest pusta oraz wyłącz prąd i sprawdź czy zakręcony jest kurek od wody i gazu.
Na miejscu wyładunku
Zarezerwuj miejsce parkingowe w miejscu wyładunku tak aby rozładunek mógł się odbyć bez żadnych przeszkód.
- Omów z pracownikami plan rozmieszczenia mebli i kartonów.
- Odczytaj licznik i spisz dane: Woda/Gaz/Prąd.
- Jeżeli miała miejsce szkoda- zgłoś ją natychmiast brygadziście i sporządź pisemny protokół reklamacji.
- Podpisz protokół odbioru przeprowadzki.
Po przeprowadzce
To już! Od tego momentu pozostaje najprzyjemniejsza (choć niektórzy mówią, że najgorsza) robota, czyli rozpakowywanie kartonów i urządzenie nowego miejsca według własnych upodobań. :)
Jeżeli byliście Państwo zadowoleni z naszej usługi to będzie nam bardzo miło jeżeli podzielicie się Państwo swoją dobrą opinią w formie oceny na naszej stronie na portalu Facebook lub Google+.
Jeśli coś nie spełniło Państwa oczekiwań to będziemy bardzo wdzięczni za informację, tak abyśmy mogli udoskonalić naszą usługę i wyjaśnić zaistniały problem.